Pw. Dimitra
Podeszełem do Rose i tego gościa Davida. Jak on mnie wkurza. Myśli że ma do niej prawo, a to nie prawda, a tylko ja mam do niej prawo!!! Po tym jak Rose się z nim pożegnała ,,całusem,, ......WRRRYYY....... podeszliśmy do Lissy i Christiana i zamówiliśmy drinki. Po 6 drinkach Lissa poszła tańczyć z Christianem, a Rose z jakimś goście o czarnych włosach, w zwykłym białym t-shircie i dżinsach. Ja wypiłem jeszcze 4 drinki i poszedłem szukać jakieś laski, która chętnie pójdzie ze mną do kibla, ale która by nie chciała.?. Podeszłam do pierwszej lepszej dziewczyny, ubranej jak dziwka i spytałem czy zatańczy. Po połowie piosenki, zaczęłem z nią filtrować i już mieliśmy iść do kibla, gdy poczułem na ramieniu czyjąś drobną dłoń
Pw. Rose
Aktualnie tańczyłam z niejakim Adrianem, który okazał się super facetem i jak się dowiedziałam chodzi do naszej szkoły, do 3 klasy i jest o rok starszy.
-A jak tam twój chłopak, nie zdradza Cię?-spytał
-Skąd wiesz, że mam chłopaka.-pisnełam zdziwiona.
-Jak to skąd. Cała szkoła mówi o tym że Dimitr Bielikov, NAJWIĘKSZY KOBIECIARZ w MIEŚCIE ma dziewczynę.-powiedział podkreślając niektóre słowa-To jak zdradza Cię?
-Nie ma kiedy, pilnuje go.-powiedziałam, uśmiechając się złośliwie.
-Szacun dziewczyno.-powiedział śmiejąc się.
Rozgladalam się do około, patrząc co robią inni. Zobaczyłam że Lissa tańczy z Christianem i kierują się powoli do wyjścia, a Dimitr tańczy z jakąś dziwka i się do niej dobiera.
-Dobra, uciekam, praca wzywa.-pokazałam głową Dimkę.-Miło się tańczyło.-powiedziałam całując go w policzek na pożegnanie.
-Bardzo miło, do zobaczenia w szkole.-powiedział
-Nom, pa.
Podeszłam do Dimitra i złapałam go za ramię
-Dimitr, kochanie chodź jest już po pierwszej-powiedziałam, patrząc groźnie na lasie.
-Dobra, ale jeszcze jednego się napijmy.-Powiedział robiąc kocie oczy
-Okej, a ja zadzwonię po taksówkę.-powiedziałam wyjmojac telefon. Dobrze że Lissa oddała mi torebkę.
-A gdzie Lissa z Christianem?-spytał, gdy już siedzieliśmy przy barze, a ja zamówiłam taksi, słychać, że jest już wstawiony.
-Już poszli.
#Pod domem Dimitra#
-Dziękuję-powiedziałam, podałam kierowcy pieniądze i wysiadłam pomagając wysiąść Bielikovi. Podeszlismy do drzwi i otworzyłam je, o dziwo były otwarte.
-Zostaniesz na noc?-pyta błaganie.
-Nie wie...-przerywa mi.
-Prooooszę.
-Dobra
Weszliśmy do jego pokoju, pomogłam mu się rozebrać(zostawiając bokserki) i położyłam go do łóżka. I po co się zgodziłam??? Wyjęłam z jego szafy jakąś koszulkę i poszłam się umyć. Kiedy wróciłam do pokoju, napisałam tacie sms-a że nie wrócę do domu i położyłam się spać, obok Dimitra i tak by mnie nie zgwałcił, bo rano będzie miał kaca.
**************************************************************
Opłacało się czekać Karinga i Rosetka009???
...WRRRYYY... i odpalmy mooootooor! :P
OdpowiedzUsuń/RD
Sprostowanie:
UsuńMyślałam, że będę się podpisywać (jw), ale ogarnęłam ta opcję (wczas tak wiem :P)
Adrian! <3 Jay!
OdpowiedzUsuń"tak by mnie zgwałcił" matko jakie obawy xD
***
ogarniam rzeczy z nazwą, nwm jak wyjdzie :P
Już poprawiłam, ma być,, i tak by mmie NIE zgwałcił,,
UsuńAdrian cześć!! Co tam?
OdpowiedzUsuńDenerwuje mnie lekko Dymitr myśli, że Rose jest jego, a sam chodzi na dziwki.. daj szybko next. Weny 😍😍
Adrian! Co ty tu robisz? Nie żebym cię nie chciała, ale zdziwiłam się. Dimka! uspokój się. To było dziwne. Najpierw jest zazdrosny, a później ma ją gdzieś. Dobrze, że Rose go pilnuje. "Praca". No i główka będzie bolała. Czekam na następny i życzę weny💖💖💖💖
OdpowiedzUsuń